-A +A
Textstorlek

Kärnvärden

Service

ASPIT Sverige AB lägger stort fokus på service och vår supportpolicy som innebär:

-Snabb återkoppling på dina frågor.
-Ingen eller minimal svarstid på vår telefonsupport.
-Tillmötesgående.

I vår licensavgift ingår:

-Full teknisk support via telefon, mail och fjärrsupport för varje enskild användare.

-Löpande utveckling och underhåll av programvaran enligt nya funktioner, nya myndighetskrav etc.

-ASPIT har stort fokus på service och har ett starkt support-team som har ett mycket gott rykte. Korta kötider, professionell hjälp och det lilla extra är ledord för vår support.

-Vi tar enkelt över användarens dator via fjärrsupport vid behov av snabb och effektiv support.

ASPIT Sverige har sitt säte utanför Göteborg. Där sitter också vår Svenska support avdelning. Hinner inte vi svara så kopplas du som kund till våra andra avdelningar i Norge. Detta innebär att du som kund alltid har tillgång till en teknisk support med mångårig kompetens inom branschen.

Vår supportavdelning består av åtta medarbetare som står på tå för att hjälpa dig!

 

Print Friendly